×
Naujienlaiškis
call
PREKIŲ atsiėmimas ir PRISTATYMAS
Atsiimti galite iš sandėlio:
Vilniuje, Kauno g. 34 (įvažiavimas iš Panerių g. tarp 43 ir 45 nr. pastatų)
Pristato
Atsiskaitymo būdai
  • Internetine bankininkyste
  • Bankinius pavedimu
  • Grynaisiais pinigais
  • Kortele
Klientų aptarnavimo centras
  • +370 5 276 00 41
  • +370 5 277 35 44
  • info@maidina.lt
  • Galite į mus kreiptis telefonu nuo pirmadienio iki penktadienio 9 - 17 val. šeštadieniais 9 - 15 val. (balandis - birželis)

info

klientų informacija

Produktų krepšelis tuščias.

Prekių
krepšelis

Prekių pristatymas

Prekių pristatymas

Pateikus užsakymą ir jį apmokėjus, prekes galite atsiimti dviem būdais:

1. Atsiimti iš sandėlio Vilniuje, adresu Kauno g. 34, 03202 (įvažiavimas iš Panerių g., tarp 43 ir 45 nr. pastatų);

2. Užsisakyti prekių pristatymą per kurjerį, kuris užsakymą atveš Jūsų nurodytu adresu visoje Lietuvoje darbo dienomis iki 17val. Bendradarbiaujame su Venipak, Omniva, LP EXPRESS siuntų tarnybomis.

Jeigu Jūsų prekių krepšelio suma (mažmeninėmis kainomis) sudaro 300 Eur ir daugiau pristatymas yra nemokamas.

Jei užsakomi didesni kiekiai ar didelės apimties prekės, mes jų pristatymui užsakome specialų transportą.

Gavę Jūsų užsakymą, mes laukiame apmokėjimo. Kai pinigai jau pervesti į mūsų sąskaitą, užsakytas prekes pristatysime per 2-3 darbo dienas.

Jeigu norite užsisakyti prekę, kurios šiuo metu sandėlyje neturime, numatomas pristatymo terminas yra  30 dienų po užsakymo priėmimo. Kliento pageidavimu, galima susitarti ir dėl vėlesnio tiekimo laiko.

Klientui pageidaujant, mes galime vienu metu patiekti tik dalį užsakytų prekių. Papildomos pristatymo išlaidos priskaičiuojamos tik tada, jei būtent taip buvo susitarta iš anksto.

Nepaisant mūsų rūpestingumo ir kruopštumo, kartais prekė gali būti pažeista pervežimo metu. šiuo atveju mes, žinoma, atlyginame visus nuostolius.

Svarbu! Apie pažeidimus, atsiradusius pervežimo metu, būtina informuoti tiekėją, pristačiusį prekes, ir iškart pateikti jam reklamaciją. Po to Jūs apie pastebėtus trūkumus, atsiradusius pervežimo metu, turite informuoti ir UAB „Maidina“. Jei norėtumėte prekę grąžinti, prašome mus iš anksto apie tai informuoti elektroniniu paštu arba telefonu.

×

Contact Us

Klauskite

* Privalomas laukelis