Prekių įsigijimas
1 žingsnis. Norimas prekes sudėkite „į krepšelį“ (šalia mygtuko esančiame langelyje galima įvesti norimą prekių kiekį). Norint patikrinti ar prekė tikrai įdėta į krepšelį, vos tik pridėjus prekę, virš prekės žaliame fone bus parašyta, kad prekė pridėta į krepšelį. Taip pat, bet kokiu metu užvedus „pelytę“ ant prekių krepšelio yra matomos visos prekės, jų kiekiai bei kainos.
2 žingsnis. Paspaudus mygtuką „peržiūrėti“, bus peržiūrimas prekių krepšelis ir jame galima koreguoti prekių kiekius, pašalinti prekę/es arba tęsti apsipirkimą, norint tęsti užsakymą ir apsipirkti reikia spausti mygtuką „pirkti“. Paspaudus „pirkti“ Jums reikia suvesti savo duomenis nurodytus kairėje pusėje (ties 1 numeriu pažymėtu langeliu). Galima registruoti savo paskyrą tolimesniam naudojimui, tokiu atveju dar kartą pas mus apsipirkus nereikės vesti savo duomenų. Jeigu perka įmonė ir reikalinga sąskaita faktūra, reikia spausti langelį „perka įmonė“ ir suvesti reikalingus duomenis.
3 žingsnis. Ties 2 numeriu pažymėtu langeliu reikia pasirinkti pristatymo būdą. (ties Jūsų išsirinktu variantu atsiras žalias taškas)
4 žingsnis. Ties 3 numeriu pažymėtu langeliu reikia pasirinkti mokėjimo būdą: elektronine bankininkyste, banko kortele, grynais pinigais arba įprastu pavedimu (pirkėjui išsiunčiama išankstinė sąskaita nurodytu el. paštu ir gavus apmokėjimą išsiunčiamos prekės).
5 žingsnis. Ties 4 numeriu pažymėtu langeliu galite nurodyti papildomą informaciją. Pvz. kokią dieną Jums patogiau pristatyti/nepristatyti prekes.
6 žingsnis. Ties 5 numeriu pažymėtu langeliu Jūs matysite prekes, kiekius ir sumą be PVM. Toliau nurodoma bendra prekių suma be PVM, pristatymo kaina, PVM suma ir galiausiai bendra užsakymo suma su PVM.
7 žingsnis. Norint patvirtinti savo užsakymą reikia patvirtinti, kad sutikote su taisyklėmis ir paspausti mygtuką „užsakyti“. Pasirinkus apmokėjimą per elektroninę bankininkystę būsite nukreipti į pasirinktą banką susimokėti už prekes, kitu atveju (ir po susimokėjimo elektroninėje bankininkystėje) Jūsų užsakymas pasitvirtina ir informaciją apie jo patvirtinimą ir tolimesnę užsakymo eigą gausite nurodytu el. paštu.
! Norint pasinaudoti nuolaida, nuolaidos kodu, reikia nueiti į prekių krepšelį ir dešinėje pusėje, rasite skiltį: "Nuolaidos kodas", tuomet įveskite nuolaidos kodą ir patvirtinkite jį paspaudę "Panaudoti".
! "Sodininko taškus" galite kaupti ir naudoti papildomoms nuolaidoms tik prisijungę prie savo paskyros.
Atsiskaitymas
Atsiskaitymui už prekes galite pasirinkti šiuos mokėjimo būdus:
1. Mokėti grynaisiais pinigais arba kortele atsiimant prekes iš mūsų arba iš kurjerio. Mokėti grynais kurjeriui galite, jeigu Jūsų bendra užsakymo suma neviršija 150 eurų. Atkreipite dėmėsį, kad pasirinkus mokėti kurjeriui grynais prisidės papildomas 1.75 eurų aptarnavimo mokestis. Mokėdami kurjerius grynais turėkite tikslią pinigų sumą, kaip nurodyta užsakyme
2. Mokėti banko kortele iš karto arba vėliau, jeigu pasirinkote atsiimti prekes iš mūsų. Pasirinkę apmokėti banko kortele už prekes atsiskaitysite iškart. Jeigu apmokėjimas nepriimamas, įsitikinkite, kad Jūsų kortelę išdavęs bankas dalyvauja saigių atsiskaitymų internetu programose (MasterCard SecureCode arba Verified by Visa). Kai suvesite banko kortelės duomenis, sistema Jus automatiškai nukreips į kortelę išdavusio banko puslapį, kuriame turėsite įrašyti saugos kodus ir patvirtinti savo tapatybę.
3. Mokėti per elektroninę bankininkystę arba elektroniniais pinigais. Pasirinkę norimą banką ir paspaudę "Užsakyti" būsite automatiškai nukreipti į mokėjimo puslapį, kuriame turėsite patvirtinti savo tapatybę įvesdami reikalingus elektroninės bankininkystės prisijungimus. Šiuo metu priimame apmokėjimus iš: Danske Bank, Citadele, Luminor DNB, Luminor Nordea, SEB, Swedbank, Šiaulių Banko, Medicinos Banko, MoQ, Paysera
4. Mokėti banko pavedimu. Pasirinkę šį mokėjimo būdą gausite iš mūsų suformuotą išankstinę sąskaitą. Sąskaitos apmokėjimus dažniausiai gauname per 1-2 darbo dienas. Apmokėjus sąskaitą išsiunčiame prekes nurodytu adresu arba informuojame, jeigu prekes pasirinkote atsiimti mūsų sandėlyje.
Mūsų biure Kauno g. 34 galite atsiskaityti grynaisiais pinigais arba banko kortele. Laistymoiranga.lt el. parduotuvėje nurodytos kainos yra galutinės, t.y. jose jau įskaičiuotas įstatymu numatytas 21% dydžio pridėtinės vertės mokestis.
Pateikus užsakymą ir jį apmokėjus, prekes galite atsiimti trimis būdais:
1. Atsiimti iš sandėlio Vilniuje, adresu Kauno g. 34, 03202 (įvažiavimas iš Panerių g., tarp 43 ir 45 nr. pastatų);
2. Pasirinkti prekių pristatymą per kurjerį, kuris užsakymą atveš Jūsų nurodytu adresu visoje Lietuvoje darbo dienomis iki 17 val. Bendradarbiaujame su Venipak, LP EXPRESS siuntų tarnybomis.
3. Pasirinkti prekių pristatymą į Venipak, Omniva arba LP express paštomatus (jeigu siunta telpa į paštomatą).
Jeigu Jūsų prekių krepšelio suma (mažmeninėmis kainomis) sudaro 300 Eur ir daugiau pristatymas yra nemokamas.
Apsipirkus el. parduotuvėje laistymoiranga.lt už 300 eurų ir daugiau, mes taikome nuolaidą, bet tokiu atveju skaičiuojame pristatymą, arba galime nemokamai pristatyti prekes, bet netaikome nuolaidos. Jūs galite pаsirinkti koks būdas Jums yra tinkamesnis.
Norint gauti nuolaidą, Jums reikėtų pasirinkti apmokėjimą “Įprastu banko pavedimu” ir mes Jums atsiųsime išankstinę sąskaitą su pritaikyta nuolaida užsakyme nurodytu el. paštu
Jei užsakomi didesni kiekiai ar didelės apimties prekės, mes jų pristatymui užsakome specialų transportą.
Gavę Jūsų užsakymą, mes laukiame apmokėjimo. Kai pinigai jau pervesti į mūsų sąskaitą, užsakytas prekes pristatysime per 2-3 darbo dienas.
Jeigu norite užsisakyti prekę, kurios šiuo metu sandėlyje neturime, numatomas pristatymo terminas yra 30 dienų po užsakymo priėmimo. Kliento pageidavimu, galima susitarti ir dėl vėlesnio tiekimo laiko.
Klientui pageidaujant, mes galime vienu metu pristatyti tik dalį užsakytų prekių. Papildomos pristatymo išlaidos priskaičiuojamos tik tada, jei būtent taip buvo susitarta iš anksto.
Nepaisant mūsų rūpestingumo ir kruopštumo, kartais prekė gali būti pažeista pervežimo metu. Šiuo atveju mes, žinoma, atlyginame visus nuostolius.
Svarbu! Apie pažeidimus, atsiradusius pervežimo metu, būtina informuoti tiekėją, pristačiusį prekes, ir iškart pateikti jam reklamaciją. Po to Jūs apie pastebėtus trūkumus, atsiradusius pervežimo metu, turite informuoti ir UAB „Maidina“.
Jei norėtumėte prekę grąžinti , prašome mus informuoti iš anksto. Greičiausias būdas grąžinti prekę yra užpilžius šią formą
Apie prekės grąžinimą taip pat galite mus informuoti elektroniniu paštu arba telefonu.
Garantijos
Garantijos taikomos įstatymo numatyta tvarka, t.y. jei pastebimas prekės defektas ar trūkumas, pasirinktinai kliento pageidavimu šis trūkumas arba pašalinamas, arba patiekiama prekė pakeičiama. Pagal ES numatytą tvarką sutekiame 24 mėn. kokybės garantiją mūsų parduodamoms prekėms. Norėdamas ja pasinaudoti, pirkėjas turi pateikti rašytinį prašymą, kuriame nurodo priežastį (prekės trūkumą), kartu su prekės įsigijimo dokumentu.
Jeigu Jūsų prekė sugedo, sulūžo garantinio laikotarpio metu, ją pataisyti galime mūsų biure per kelias darbo dienas (priklauso nuo gedimo) arba per 30 darbo dienų, jeigu taisymui, keitimui reikalingos papildomos detalės iš gamintojo.
Garantinis aptarnavimas yra nemokamas, tačiau būtina pateikti prekės pirkimo dokumentą. Jei prekės atitaisyti nepavyksta arba, jei ir pakaitinė prekė vėl yra su defektais, Jūs galite prekę grąžinti ir atgauti visą jos pirkimo kainą arba pasilikti prekę, tačiau gauti kainos nuolaidą. Daugiau informacijos apie gamintojo teikiamas garantijas rasite prie prekės pridedamose instrukcijose.
Garantija nėra taikoma šiais atvejais:
- Jeigu pirkėjas nepateikia pirkimą įrodančio dokumento (pirkimo kvito, sąskaitos faktūros)
- Jeigu prekė turi mechaninių, ardymo žymių
- Jeigu gedimas atsirado dėl pirkėjo kaltės
- Jeigu prekė buvo naudota ne pagal paskirtį
- Jeigu gedimas atsirado dėl aplinkos veiksnių, tokių kaip lietus, vėjas, audros, gyvūnų ir t.t. Arba kitų išorės veiksnių (įtampos šuolių ir t.t.)
Visas išlaidas, susijusias su garantinių prekių transportavimu į mūsų biurą ir iš jo apmoka pardavėjas. Suremontuotoms arba pakeistoms prekėms garantijos sąlygas taikome likusį garantijos laikotarpį
Prekių grąžinimas
Per 14 dienų, Jūs, nurodydami priežastis, galite atšaukti savo užsakymą rašytine forma, užpildę prekių grąžinimo aktą esantį šio puslapio apačioje arba mūsų biure Kauno g. 34, Vilniuje.
Terminas pradedamas skaičiuoti nuo prekės gavimo dienos ir skaičiuojamas iki raštiško Jūsų atsisakymo gavimo. Tam, kad šis atsisakymas teisiškai galiotų, užtenka tik laiku informuoti mus rašytine forma apie atsisakymą ir priežastis, dėl kurių norite pakeisti prekę ar visai jos atsisakyti.
Grąžinimo taisyklės
- Svarbu, kad grąžinama prekė būtų originalioje ir tvarkingoje pakuotėje.
- Prekė turi būti pirkėjo nesugadinta.
- Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi savo prekinės išvaizdos, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir pan. (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama arba keičiama prekė brokuota ar su defektu).
- Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios pirkėjas ją įsigijo (su instrukcija, atsarginėmis detalėmis, jei tokių yra).
- Prašome prie grąžinamos prekės pridėti pirkimo dokumentus (sąskaitą faktūrą arba mokėjimo kvitą).
- Pinigai grąžinami į tą pačią banko sąskaitą iš kurios buvo vykdomas mokėjimas (apmokėjus už prekes grynaisiais pinigais irgi grąžiname į nurodytą banko sąskaitą).
Gavę grąžinamą prekę ir įvertinę jos kokybę, įsipareigojame grąžinti Jums pinigus per 14 dienų nuo užsakymo atšaukimo dienos.
Matuojamos prekės, kurios vartotojo pageidavimu buvo specialiai paruoštos, atpjautos, supjaustytos ir panašiai yra negrąžinamos.
Grąžinimo būdai
- Prekes galite grąžinti atvykę į mūsų parduotuvę, esančią Kauno g. 34 , Vilniuje
- Prekės, kurios telpa į paštomatą gali būti grąžintos per Flipo sistemą
- Didesnės prekės gali būti pristatytos per kurjerį, prieš tai užpildžius grąžinimo formą, esančią apačioje
Svarbu! Transporto išlaidas grąžinant prekę apmoka Pirkėjas.
Svarbu! Prekės turi būti grąžinamos originalioje pakuotėje su pilna komplektacija (instrukcija, atsarginėmis detalėmis, jei tokių yra). Pardavėjas turi teisę nepriimti prekės atgal, jei nėra originalios pakuotės, trūksta detalių, prekė yra pažeista, purvina arba nepilnos komplektacijos.
Aptarnavimo centras
+370 5 276 00 41
info@maidina.lt
Darbo laikas:
Galite į mus kreiptis telefonu
I-V 9-17val.
VI 9-15 val. (balandis - birželis)
Prekių atsiėmimas
Atsiimti galite iš sandėlio:
Vilniuje, Kauno g. 34
(įvažiavimas iš Panerių g. tarp
43 ir 45 nr. pastatų)
žiūrėti žemėlapyje