Garantijos

Garantijos taikomos įstatymo numatyta tvarka, t.y. jei pastebimas prekės defektas ar trūkumas, pasirinktinai kliento pageidavimu šis trūkumas arba pašalinamas, arba patiekiama prekė pakeičiama. Pagal ES numatytą tvarką sutekiame 24 mėn. kokybės garantiją mūsų parduodamoms prekėms. Norėdamas ja pasinaudoti, pirkėjas turi pateikti rašytinį prašymą, kuriame nurodo priežastį (prekės trūkumą), kartu su prekės įsigijimo dokumentu.

Jeigu Jūsų prekė sugedo, sulūžo garantinio laikotarpio metu, ją pataisyti galime mūsų biure per kelias darbo dienas (priklauso nuo gedimo) arba per 30 darbo dienų, jeigu taisymui, keitimui reikalingos papildomos detalės iš gamintojo.

Garantinis aptarnavimas yra nemokamas, tačiau būtina pateikti prekės pirkimo dokumentą. Jei prekės atitaisyti nepavyksta arba, jei ir pakaitinė prekė vėl yra su defektais, Jūs galite prekę grąžinti ir atgauti visą jos pirkimo kainą arba pasilikti prekę, tačiau gauti kainos nuolaidą. Daugiau informacijos apie gamintojo teikiamas garantijas rasite prie prekės pridedamose instrukcijose.

Garantija nėra taikoma šiais atvejais:

Jeigu pirkėjas nepateikia pirkimą įrodančio dokumento (pirkimo kvito, sąskaitos faktūros)

Jeigu prekė turi mechaninių, ardymo žymių

Jeigu gedimas atsirado dėl pirkėjo kaltės

Jeigu prekė buvo naudota ne pagal paskirtį

Jeigu gedimas atsirado dėl aplinkos veiksnių, tokių kaip lietus, vėjas, audros, gyvūnų ir t.t. Arba kitų išorės veiksnių (įtampos šuolių ir t.t.)

Visas išlaidas, susijusias su garantinių prekių transportavimu į mūsų biurą ir iš jo apmoka pardavėjas. Suremontuotoms arba pakeistoms prekėms garantijos sąlygas taikome likusį garantijos laikotarpį

close

Patikusios prekės